
מתרגול בסיסי להתקדמות מעמיקה
מתי באמת מגיע הרגע בו אפשר לעבור משיעור מתחילים לשיעור ממשיכים או מתקדמים? האם זה תלוי רק במשך הזמן שאנחנו מתרגלים? האם מספיק "לדעת את התנוחות" או את השמות בסנסקריט? או שאולי המעבר הזה דורש משהו עמוק יותר — איכות פנימית, יציבות, רגישות, הקשבה?
בהדרגה, אנחנו מגלים שההתקדמות בתרגול אינה רק שאלה של גמישות או כוח פיזי. היא כרוכה גם בשינויים עדינים: היכולת להבחין, להתבונן, לשהות, להכיל. כשתנוחה הופכת למוכרת — האם אנחנו משתעממים ממנה או מצליחים לראות בה עומק חדש?
ביום שבת, 14.6.25, ניפגש לסדנה מיוחדת שתעסוק במעבר מתרגול בסיסי לתרגול מעמיק ומודע יותר.
נחקור את הצירים השונים שבהם אנחנו מתפתחים כתלמידים:
הציר הפיזי – כיצד הגוף משתנה, נפתח, לומד.
הציר המנטלי – כיצד משתנה הקשב, איכות הנוכחות.
והציר הפנימי – הקשר לתודעה, לנשימה, לתחושת העצמי.
איפה אנחנו כעת
ואיך ממשיכים לצעוד בדרך.
יום שבת 14.6.25
10:00-12:30
שכונת שפירא, תל אביב
מספר מקומות מוגבל
עלות: 200 ש"ח עד ה-31.5 | 250 ש"ח לאחר מכן.
מתרגשת, ליאור

